Termékcsoportok
Menü

 




Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan tudok regisztrálni a webáruházba?

Ahhoz, hogy vásárolni is tudjon áruházunkban, regisztrálnia kell magát az oldalon. Választania kell egy felhasználónevet (ez lehet becenév vagy bármilyen szó, amit még más nem választott) és jelszót, továbbá meg kell adnia a következő adatokat:

- Vezeték és keresztnevét,
- Ha viszonteladó cégnév, adószám
- Egy létező email címet,
- Pontos címét (utca, házszám, település, irányítószám) - CSAK magyarországi címekre tudunk csomagot küldeni
-Viszonteladó (nettó 50. 000 Ft felett vásárol, rendszeres vásárló) vagy végfelhasználó
- És a legfontosabb - kérjük, adjon meg egy olyan telefonszámot, amin Ügyfélszolgálatunk a rendelését követően el tudja érni, a kiszállítások, méretek, színek, esetlegesen előforduló hiányos adatok egyeztetésével kapcsolatban
Amennyiben a regisztrációval kapcsolatban bármilyen kérdése lenne, forduljon akár telefonon is ügyfélszolgálatunkhoz.


Hogyan szállítják ki a megrendelt terméket?

Cégünk futárszolgálat igénybevételével vagy a cég áruterítője (általában 50.000 Ft feletti vásárlás esetén) által szállítja ki a megrendelt termékeket.
A megrendeléseket a visszaigazolástól számított 1-14 napon belül teljesítjük egyéni vásárlóink és viszonteladóink számára. A rendelés kiszállításának pontos időpontja, telefonos egyeztetés alapján történik.
A cég 50.000 Ft alatti megrendelés esetén futárszolgálattal szállítatja ki az árut. A csomag értékét utánvétellel, a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni vagy átutalással előzetes egyeztetés szerint. Amennyiben Ön a kiszállítás idejében nem tartózkodna a megadott címen, a futár üzenetet hagy a küldemény megérkezéséről, a kézbesítés megkísérléséről és a futár elérhetőségéről. A futártól kérhető a csomag ismételt kiszállítása: a meghagyott telefonszámon, az üzeneten található csomagszámra hivatkozva. A futárszolgálat 5 munkanapon át őrzi a csomagot, és egy alkalommal kísérli meg ismét a kézbesítését. Ha a csomagot nem veszi át, akkor azt a szolgálat visszajuttatja áruházunkba. A csomagot a futár sértetlenül köteles átadni Önnek, ám a tartalmát tekintve tételes áruátadást nem végez. Amennyiben a csomagolás sérült, kérjük, vetessen fel erről jegyzőkönyvet a szolgálat munkatársával, ellenkező esetben reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Futárszolgálat igénybevétele esetén előfordulhat, hogy kisebb beállításokat a vevőnek kell elvégeznie (nyereg, első kerék behelyezése, kormány beállítása), mivel a praktikus és biztonságos szállítás miatt a lehető legkisebb csomagolásban küldjük a megrendelt kerékpárokat. Fenti műveletek elvégzéséhez nincs szükség komoly szakértelemre, speciális szerszámokra.
A kerékpár szerelését és az alkatrészek beépítését bízza szakemberre! A házilag beépített alkatrészek hibás működéséért és az ebből eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.
Természetesen az ilyen módon vásárolt kerékpárjainkra is érvényesek a garanciális feltételek, így 1 hónapon belül ezeket is kötelező átvizsgálásra kell vinni a szervizlistánkon szereplő műhelyek egyikébe. Szervízhálózatunk a garancia füzetben megtalálható.
A termékek többsége állandóan van készleten, azonban átmeneti hiány minden terméknél előfordulhat. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 2-3 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e termék nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon. Ha csak mód és lehetőség van rá, akkor a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük.


Átvehetem személyesen is a megrendelést?

Igen, Csepelen raktárunkban vagy Kiskunhalason, telefonos vagy e-mail-es egyeztetés alapján.

Hogyan intézhető a garancia, ha a termék meghibásodik?

A honlapon található szervizpartnerek egyikébe kell bevinni a kerékpárt.

Mire kell figyelnem a vásárláskor?


Nagyon fontos, hogy a jótállási jegy pontosan ki legyen töltve és a vázszám be legyen írva a garanciafüzetbe, a garancia csak így él. A webáruházban rendelt kerékpárok jótállási füzete mindig ki van töltve.


Kaphatok kedvezményt?

Az akciós termékek az akciós termékek kategóriában találhatóak, azok már kedvezményes áron vannak feltüntetve.
Hun | Eng| Rom

Belépés

Regisztráció

Elfelejtett jelszó?

Termék kereső
Kosár
Üres a kosár.
Kedvencek
Kedvencek gyűjtéséhez jelentkezzen be!
Top termékeink
Video ajánló
Video ajánló
Kerékpár katalógus
Alkatrész katalógus
2010 © KOLIKEN Kft. - Kerékpár és Alkatrész Nagykereskedés. E-mail: info@koliken.hu
gyik--